پکیج زمینی
نوشته شده توسط : مهلا

پکیج زمینی در واقع یک موتورخانه کامل و کوچک است که توانایی تامین گرمایش و آبگرم مصرفی را برای ویلا ها و منازل مسکونی به صورت همزمان دارد. پکیج زمینی در دو نوع مبدل دار و مخزن دار تولید می‌شود، نصب و بهره برداری از پکیج زمینی بسیار آسان بوده و به سادگی در ساختمان نصب می‌شود. این فناوری به دلیل کارآیی و پایداری بالا، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است.
در این مقاله، به مبانی عملکرد و مزایای استفاده از پکیج گرمایشی زمینی می پردازیم. این فناوری نه تنها به عنوان یک سیستم گرمایشی کارآمد عمل می‌کند، بلکه مزایای اقتصادی، محیط زیستی و عملکردی نیز دارد. با استفاده از این پکیج، می‌توان به طور همزمان از منابع گرمایی طبیعی بهره برد و به کاهش هزینه‌ها و آلودگی محیط زیست کمک کرد. این فناوری در صنعت ساخت و ساز و خانه‌های مسکونی به طور گسترده‌ای استفاده می شود.
امروزه با توجه به اولویت های استفاده از سیستم های گرمایشی در سراسر دنیا و مزایای قابل توجه پکیج، کمتر دیده می شود که در ساختمان های کوچک ویلایی از موتورخانه های مرکزی و سیستم گرمایش قدیمی استفاده شود زیرا با از بین بردن هزینه بالای نگه داری از موتورخانه ها و سرویس های دوره ای آنها، در حذف هزینه های اضافی ساختمان تاثیرگزار بوده و معمولا هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کنند که این باعث استقلال واحد های مسکونی هم می شود.
پکیج زمینی معمولا در محل ها و ساختمان هایی که نیاز به تولید گرمای بیشتری دارد مانند ویلاها، بهتر و مقرون به صرفه تر بوده و گرمای مناسب و مورد نیاز را تولید خواهد کرد.

مزایای استفاده از پکیج زمینی

پکیج زمینی، دارای مخزن ذخیره آبگرم بوده که مانع از نوسانات دمایی می شود. این یعنی هنگام قطعی برق هم هنوز آبگرم وجود دارد.
پکیج زمینی به نسبت موتورخانه‌ها از راندمان بیشتری برخوردار هستند، همچنین هزینه نصب، سرویس و تعمیر کمتری از موتورخانه‌ها دارند.
این پکیج‌ها، مصرف سوخت کمتری داشته و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنند.
دارای توان حرارتی بسیار بالا می‌باشند.
بهترین جایگزین برای سیستم های حرارتی قدیمی و سنتی





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: